سفارش تبلیغ
صبا ویژن
هرگاه بنده ای از امّت من برادرش را در راه خدابه لطفی بنوازد، خداوند، خدمتگزاران بهشت را به خدمتش در خواهد آورد . [رسول خدا صلی الله علیه و آله]

هنر و فلسفه و ادبیات و ادیان ...

 
 
   
آزادی متهم اصلی انفجارهای کربلا و نجف

یک رسانه عراقی فاش کرد متهم اصلی انفجارهای تروریستی در شهرهای مقدس کربلا و نجف اشرف در پی فشارهای شدید آمریکا بر وزیر کشور عراق آزاد و با یک بالگرد آمریکایی به کویت منتقل شد.

به گزارش مهر، پایگاه خبری "نهرین نت" اعلام کرد جواد البولانی وزیر کشور عراق برای صدور حکم آزادی محمد حسن العوضی تروریست تکفیری و متهم اصلی انفجارهای تروریستی در عتبات عالیات، تحت فشارهای شدیدی قرار داشت.

این منابع گفتند : افسران و دیپلماتهای آمریکایی برای آزادی این تروریست تکفیری در حالی که وی به صراحت به دست داشتن در این انفجارها اعتراف کرده بود، بولانی را تحت فشار گذاشتند.

به گفته این منابع، آزادی این تروریست به سرعت و بدون اطلاع مقامهای بلندپایه عراقی صورت گرفت تا جایی که عملیات آزادی العوضی به عملیات ربودن بیشتر شباهت داشت تا آزادی.

این منابع افزودند : العوضی پس از آزادی به وسیله یک فروند بالگرد ارتش آمریکا با مشارکت صلیب سرخ جهانی به کویت منتقل شد.

نمایندگان و سیاستمداران عراقی به آزادی این تروریست تکفیری اعتراض کرده اند و در این زمینه، احزاب سیاسی از جمله جریان صدر، حزب الله و مجلس اعلای اسلامی عراق و سازمان بدر برای بازخواست (استیضاح) جواد البولانی وزیر کشور به سبب تحویل العوضی به مقامهای کویتی بدون محاکمه وی در دادگاههای عراقی، تلاش می کنند.

العوضی که از سوی نیروهای امنیتی عراق دستگیر شد و به مدت سه ماه در بازداشت قرار داشت؛ به دست داشتن در انفجارهای کربلا و نجف اشرف اعتراف کرده بود !!!!!

.................................................................................................







بازدیدهای امروز: 10  بازدید

بازدیدهای دیروز:65  بازدید

مجموع بازدیدها: 80084  بازدید


» ?پیوندهای روزانه «
» لینک دوستان من «
» لوگوی دوستان من «
» فهرست موضوعی یادداشت ها «
» آرشیو یادداشت ها «
» اشتراک در خبرنامه «