سفارش تبلیغ
صبا ویژن
هیچ مال از خرد سودمندتر نیست ، و هیچ تنهایى ترسناکتر از خود پسندیدن ، و هیچ خرد چون تدبیر اندیشیدن ، و هیچ بزرگوارى چون پرهیزگارى ، و هیچ همنشین چون خوى نیکو ، و هیچ میراث چون فرهیخته شدن ، و هیچ راهبر چون با عنایت خدا همراه بودن ، و هیچ سوداگرى چون کردار نیک ورزیدن ، و هیچ سود چون ثواب اندوختن ، و هیچ پارسایى چون باز ایستادن هنگام ندانستن احکام ، و هیچ زهد چون نخواستن حرام ، و هیچ دانش چون به تفکر پرداختن ، و هیچ عبادت چون واجبها را ادا ساختن ، و هیچ ایمان چون آزرم و شکیبایى و هیچ حسب چون فروتنى ، و هیچ شرف چون دانایى ، و هیچ عزت چون بردبار بودن ، و هیچ پشتیبان استوارتر از رأى زدن . [نهج البلاغه]

هنر و فلسفه و ادبیات و ادیان ...

 
 
آبروی اسلام یا حفاظت از کردان ؟(سه شنبه 87 آبان 14 ساعت 3:50 صبح )

با درود به تمامی خدمت گذاران به اسلام و ایران عزیز

                                                         

این متن ناچیز صدای خفه ایست که آخرین حد از توان فریاد فوجی ایرانی مسلمان و عاشق  انقلاب و اهداف آن و اسلام پاک و عزیز و ایران سرافراز است ... مسئولان عزیز و زحمتکش انقلابی لطفا گوش کنید :  ما عزت انقلاب و اسلام و ایرانمان را با هیچ چیز معاوضه نمیکنیم. ما انقلاب و کشور را برای یک فرد یا یک حزب خاص نمی خواهیم و آبروی ایران و نظام اسلامی از آبروی هر فردی در کشور برای ما بالاتر و والاتر است .

                                      

آقای احمدی نژاد عزیز ما شما را با هزار امید و آرزو انتخاب کردیم تنها برای اینکه مجری اهداف بلند اسلام و انقلاب باشید . حالا نمی خواهیم به بهای طرفداری از یک فرد - حتا اگر سوابق او مثبت باشد - آبروی نظام و آرزوهای ملت را بر باد بدهید . ما از شما خواهش میکنیم عدالت را بی کم و کاست اجرا کنید و یا اجازه دهید مجلس یا قوه قضائیه به تخلف آقای کردان رسیدگی نمایند.

                             

این موضوع نه تنها باعث تضعیف جناح شما نمیشود که حتا محبوبیت شما را نزد مردم بیشتر خواهد کرد. پس بگذارید عدالت اجرا شود . چگونه است اگر یک آدم عادی در این مملکت مدرکی جعل کند حتا اگر از آن استفاده نکند به اشد مجازات محکوم میشود ولی آقای وزیر شما بایست در امنیت باشد؟!

حرف این نیست که برای یک وزیر خدمتگذار دکتری لازم است یا دیپلم !! اینجا صحبت از جعل مدرک است که با هیچ بهانه ای نمی شود این آقا را از آن مبرا کنید . حتا اگر این موضوع زیر سر سازمان سیا باشد - به گفته بعضی از حضرات که خود نیز صحت چند دکتری یشان نامعلوم است - بالاخره آقای کردان قبول کرده است که این مدرک جعلی را داشته باشد یا نه ؟؟؟

                                                            

ما مردم مسلمان ایران از محضر رهبری فرزانه انقلاب درخواست داریم به شخصه در این خصوص اقدام نمایند و عدالت اسلامی را اجرا فرمایند حتا اگر آن شخص از بزرگان نظام باشد...ماتنها عدالت را میخواهیم. ما میخواهیم معلوم شود که تکلیف حسابهای سازمان صداوسیما در زمان مسئولیت آقای کردان و مدرک جعلی ایشان در این زمان و ارعاب و تطمیع نمایندگان ملت توسط عده ای و....معلوم شود. حالا یک دنیا منتظر اجرای عدالت یک نظام اسلامی است ...لطفا آبروی اسلام را بخرید.

                                                                            یک دلسوخته

                                                                                    از جانب ملت ایران

 







بازدیدهای امروز: 8  بازدید

بازدیدهای دیروز:11  بازدید

مجموع بازدیدها: 79916  بازدید


» ?پیوندهای روزانه «
» لینک دوستان من «
» لوگوی دوستان من «
» فهرست موضوعی یادداشت ها «
» آرشیو یادداشت ها «
» اشتراک در خبرنامه «