سفارش تبلیغ
صبا ویژن
خداوند به موسی علیه السلام وحی کرد : «نعمت هایم را به خلقم یادآوری کن، به آنان نیکی نما و مرا محبوبشان گردان که آنان، جز کسی را که به آنان نیکی نموده است، دوست نمی دارند».غایت آرزوی دوستداران [إرشاد القلوب]

هنر و فلسفه و ادبیات و ادیان ...

 
 
ارتش آمریکا و تجاوزات جنسی ...(سه شنبه 87 آبان 7 ساعت 7:25 عصر )
رنج سربازان امریکایی جنگ عراق و افغانستان از آزارهای جنسی ...

بر اساس تحقیقات پزشکی به عمل آمده از دپارتمان امور سربازان کارآزموده امریکا، بیش از 15 درصد از سربازان آمریکایی که در عراق خدمت می کنند، از آزارها و تجاوزات جنسی به شدت در رنج هستند .

                      

به گزارش رجانیوز به نقل از رویترز، سربازانی که مورد تجاوز جنسی قرار گرفته اند، 1.5 برابر بیشتر از دیگر سربازان احتیاج به مراقبت های پزشکی و خدمات روانپزشکی دارند.

به گفته راشل کیمرلینگ از "مرکز ملی درمان اختلالات روانی بعد از حادثه کالیفرنیا"، در حقیقت ما به بررسی آثار سوء این تجاوزات جنسی بین زنان و مردان و درمان آن می پردازیم. در خلال این درمان ها ما احتیاج نداریم که بفهمیم چه نوع تجاوز جنسی، با چه هدفی و در چه زمانی رخ داده است. چنانچه شما به خدمت سربازی بروید، وقتی که از نزدیک با این افراد زندگی و کار می کنید، رفتار آنان فقط نوعی بیماری روانی جنسی محسوب می شود.

وی می افزاید: آزار جنسی باعث باعث افسردگی، تشویش، نگرانی، افزایش بیش از حد مصرف مواد مخدر و اختلالات استرسی بعد از حادثه می شود.

                          

یکی دیگر از مسئولان این مرکز اما آمار تکان دهنده تری دارد: حدود 40 درصد از سربازانی که از افغانستان و عراق برمی گردند، به نوعی دچار این آزار جنسی شده اند.

اغلب سربازانی که از عوارض تجاوزات جنسی در رنج می باشند، زنان نظامی هستند. از هر 7 نفر نظامی زن، یک نفر برای درمان به مراکز درمانی تجاوزات جنسی مراجعه می کند اما در میان مردان حدود یک درصد به این مراکز مراجعه می کند.

                        

قابل توجه آنهایی که مدینه فاضله شان آمریکا و غرب است و آنها را از هر بدی مبرا میدانند !!!

*****************************************************************************

منبع:  رویترز

http://www.reuters.com/article/domesticNews/idUSTRE49R0O020081028







بازدیدهای امروز: 5  بازدید

بازدیدهای دیروز:11  بازدید

مجموع بازدیدها: 79913  بازدید


» ?پیوندهای روزانه «
» لینک دوستان من «
» لوگوی دوستان من «
» فهرست موضوعی یادداشت ها «
» آرشیو یادداشت ها «
» اشتراک در خبرنامه «