سفارش تبلیغ
صبا ویژن
هر کس مردمی را دوست بدارد [ در روز قیامت ] با آنان محشور خواهد شد. [رسول خدا صلی الله علیه و آله]

هنر و فلسفه و ادبیات و ادیان ...

 
 
هوای من(پنج شنبه 89 مرداد 28 ساعت 3:40 عصر )

هو اللطیف

 

 

 

****************************************************************

 

در پس این روزهای ویران شدن ، صعب و سنگین قلم کشیدم روی دفترم و این چند رباعی را

 

جان کندم ! به امید آن نمیدانم کدام روز ... پیشکش به چشمان شما

و برای او که از پیش چشمم کنار کشید

اما ، اما از ژرفای جانم تکان نخورد ...

 

 

***

 

من هر شب ـ از اندوه ـ تو را می جویم

وز خشک ترین شاخه شب می رویم !

هی گریه ،غزل ،گریه غزل ،گریه ...غزل ...

... در اشک دل خویش تو را می شویم

**

بعد از تو غمی به جان من کرده رسوب

بد دیدی از این همیشه رسوا ـ ای خوب ! ـ




حق داشتی و ... دل از هوایم کندی ،

شرجی ترم از هوای سنگین جنوب !

**

دیوانه شدم ، از تو جدایم کردند

در حسرت و تردید رهایم کردند

این کوچه خیابان ، به همین بی ربطی

 انگشت نشان بچه هایم کردند !!

**

بی " تو " شب بی ستاره ام می ریزد !


" درد " از همه سوگواره ام می ریزد

آنقدر به سینه در فراقت زده ام ،

" زخم " از دل پاره پاره ام می ریزد !

**

" تو " پاک ترین فرشته ی دلسردی !

" تو " عشق به غم ـ سرای من آوردی ...

... اما من بدکار تو را رنجاندم ،

« حق داری اگر به آسمان برگردی ! »?


***

 

                                                                                               علیرضا ی بی " تو " ...

 

****************************

 

?. یادم نیست از کجا ...

 

*****************************************************







بازدیدهای امروز: 6  بازدید

بازدیدهای دیروز:3  بازدید

مجموع بازدیدها: 79840  بازدید


» ?پیوندهای روزانه «
» لینک دوستان من «
» لوگوی دوستان من «
» فهرست موضوعی یادداشت ها «
» آرشیو یادداشت ها «
» اشتراک در خبرنامه «